Home | Colofon | Nieuwsbrief | Sitemap
U bevindt zich hier: Home » SUPPORT

SUPPORT

Support via W2D Fan

Web to Date en Shop to Date worden in Nederland en België frequent gebruikt. DataBecker biedt weliswaar supportmogelijkheden maar die kunnen zeer prijzig zijn. Bovendien lijkt de Duitse taal voor heel veel gebruikers in Nederland en België toch een enorme belemmering te vormen, maar ook het Engels levert vaak problemen op. Daarom hebben wij als W2D Fan en S2D Fan het plan opgevat jullie daarin tegemoet te komen. Vanaf nu kun je bij W2D Fan support kopen voor zowel Web to Date als Shop to Date. Wij bieden support aan voor de versie 6.0 en 5.0 en in zeer beperkte mate nog voor 4.0. Voor nog oudere versies kunnen wij geen ondersteuning bieden omdat die programma's simpel veel te veel verouderd zijn. Voor Web to Date 4.0 en Shop to Date 4.0 is de support zeer beperkt omdat de 4.0 versie in de nieuwe 64-Bit systemen zoals Windows 7 en Vista niet meer werkt, en het programma zeer verouderd is.

Onder support wordt verstaan: vragen met betrekking tot het gebruik of werking van het programma. Bijvoorbeeld: "Hoe moet ik Web to Date Travel & Work installeren?" of "ik heb een pagina beveiligd, maar ik kan die pagina niet bereiken." Onder support vallen GEEN vragen zoals: "Hoe moet ik de sidebar uitschakelen" of "hoe plaats ik een javascript op mijn pagina". Dat zijn vragen die in de diverse fora thuis horen. Dat soort vragen hebben immers niets met de werking of het gebruik van het programma te maken, maar hebben te maken met iets wat jij graag wilt.

De support voor Web to Date wordt verzorgd door MK Projects Secretariaatsservice & Webdesign en voor Shop to Date door WebdesignBureau ADsistentie uit Wezup (Dr).

Bureau ADsistentie te Wezup

Klik hier om de pagina van Adsistentie te bekijken.

Laufzeitfehler zijn van support uitgesloten.

Voor Laufzeitfehler wordt GEEN support aangeboden. Laufzeitfehler zijn foutmeldingen, die in de regel ontstaan door eventuele programmafouten of verkeerd gebruik van het programma. Daar wij als gebruikers van de software geen toegang hebben tot de programma structuur is het voor onze supportmedewerkers niet mogelijk na te gaan waardoor de foutmelding wordt veroorzaakt. Als je hulp wilt bij een Laufzeitfehler kan alleen de support Hotline van DataBecker uitkomst bieden. Zorg er in elk geval voor dat, wanneer je contact opneemt met de support Hotline van DataBecker, je een screenshot maakt van de Laufzeitfehler en dat je aangeeft op welk moment dat de Laufzeitfehler optreedt. Op de screenshot kan de supportmedewerker van DataBecker in elk geval precies zien welke melding wordt aangegeven, het moment waarop is mogelijk belangrijk bij het oplossen daarvan.

Supportmogelijkheden

We hebben verschillende supportmogelijkheden. Hieronder kun je een omschrijving van de supportmogelijkheden vinden. Chatsupport en Telefoonsupport zijn in beginsel alleen mogelijk op zaterdag van 10:30 uur tot 12:30 uur (m.u.v. zon- en feestdagen!). De prijzen per mogelijkheid zijn inclusief BTW en in het formulier Supportaanvraag vermeld.

Emailsupport

EmailSupport

In de gelimiteerde box Bericht Emailsupport op het formulier Supportaanvraag kun je je vraag of probleem omschrijven. Na ontvangst van het bedrag zullen wij dan zo snel mogelijk je vraag c.q. probleem behandelen en je antwoorden op het door jou opgegeven emailadres.

Prijs: € 17,50 excl. BTW

Telefoonsupport

TelefoonSupport

Als je liever contact hebt met een mens van vlees en bloed kun je kiezen voor Telefoonsupport. Na ontvangst van je betaling sturen wij je een email waarin vermeld wordt het GSM-nummer waarop je een van onze medewerkers kunt bereiken, de zaterdag* en tijdstip waarop je met ons contact kunt opnemen.

Ook hier geldt dat wij al het mogelijke zullen doen je na de ontvangst van je betaling zo snel mogelijk te helpen, d.w.z. dat je betaling uiterlijk op vrijdag 15:00 uur op onze bankrekening moet zijn bijgeschreven.

* M.u.v. zon- en feestdagen!

In basis bieden we Telefoonsupport aan voor minimaal een half uur (of gedeelte daarvan). Mocht je probleem daarna nog niet zijn opgelost kun je tijdens het gesprek nog MAXIMAAL 2x een kwartier bijkopen waarvoor je achteraf dan nog een rekening ontvangt. Na een uur zullen we beiden tot de conclusie moeten komen dat wij jouw probleem niet op kunnen lossen en dat meer gespecialiseerde hulp nodig is. Maar we zullen heus niet, als we vlak voor de oplossing zitten, het gesprek afbreken. Daar komen we dan prijstechnisch wel uit.

Prijs vanaf: € 35,00 excl. BTW

Als je graag support wilt kun je het formulier Supportaanvraag invullen volgens de daar vermeldde instructies.